pondelok 16. februára 2015

A je to tu !!!

Ahojte,

takže keď už je toho 16.februára bola som sa tetovať konečne. :) Ako som si aj myslela a všetci mi hovorili bolo to veľa plaču pre nič. Strašne som sa bála noc pred tým som ani nevedela spať tak som sa bála že to bude bolieť. Keď som konečne prišla do štúdia všetko bolo v pohode urobili sme šablónu otlačili a v pohode. Povedal mi že to nebude bolieť ale že vyskúša pre istotu na také miesto kde to bude najtmavšie tak vyskúšal a nič žiadna bolesť nič. Samozrejme že to trošku bolelo ale určite nie nejak strašne ja som to vnímala ako príjemnú bolesť ako také šteklenie. Z čoho sme vlastne všetci boli prekvapený kedže som sa tak bála. :) 
Po dnešnom zážitku viem s určitosťou povedať že to na 100% nebola moja posledná kerka. :) 







Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML