streda 1. januára 2014

Predstavenie

Ahojte :)

   Toto je môj prvý príspevok. Vlastne ani neviem o čom konkrétne bude tento môj blog ale tak budem sa snažiť písať o všetkom. 

    Takže teraz sa Vám trošku aspoň tak na úvod predstavím. :)
Volám sa Lucia ale inak ma všetci volajú Lula (niekedy aj inak podľa situácie). Navštevujem druhý ročník na strednej škole.(To akú presne Vám prezradím pozdejšie). Ľúbim všetky všetky zvieratká. Preto vlastne aj mám jedného psíka a zajačika teda zajačicu. Pred nimi som mala ešte plno zvieratiek napríklad: papagáje (vedeli aj rozprávať), škrečky (to som si kúpila dvoch a bolo s nich asi 12), morské prasiatko, rybičky, korytnačku a to je asi všetko myslím.
Tak to bude na dnes myslím všetko. :)











Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML